måndag 8 augusti 2011

Hej bloggen!! :D

Hej bloggen! Jag har varit på läger och vart me kompisar så de e därför jag inte bloggat på läääääääääääääänge! Hihi :D Har du haft kul?? Hoppas de!!! :P Det hände 2 saker på lägret!
Ett: Jag blev kär i en kille! <333
Två: Jag lärde mig en superbra sång! :)
Jag ska visa texten på Husförhörsvisan som den heter! :D

12 skådebröden på altarets bord
11 apostlar
10 budorden
9:e timmen gav han upp sin and
8 saligheter
7 bönepunkter
6 steenkrukor i Kana Gallilén
5 Moseböcker
4 evangelier
3 patriaker Abraham, Isak o Jakob
2 stentavlor
1 är alen som råder över himlen och jorden!!!

Den ä såååååååååååååååååååååååååå vacker! Jag ska visa er lite bilder på Högsbylägret som jag var på:
Fint va!?
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdåååååå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar