fredag 22 juli 2011

Hissa & Dissa!!!!!

Heeej!!!! Idag är det dags fööööööör: Hissa & Dissa :) Men först ska ni få veta att jag gärna vill att ni tipsar kompisar om bloggen!? Bara om ni tycker om den.. ;D Det skulle vara så kul om det var fler läsare!!! :D

Dagens hissar  går till:

 Amandas / Klicckas kladdkake recept :D Saknar dig Amanda
Nästa hiss går till:
Lady Gaga!!! Hon har ett så fint budskap i denna låt!!! ;) Love you Gaga!!!!
Sista hissen går till:
Kladdkakan!!!
Men hissen går också till er läsare!!! Utan er skulle jag inte blogga just nu!!!! <333 
Dissarnagår till
  1. Mobbare
  2. Elaka Lärare
  3. Lakrits
  4. Första och Andra Världskriget!!!!! D:
Jag ska få med lite bilder:


















Mums!!! :)

Det var alla bilder jag nånsin har haft med!!! ;D Hejdåååå<333333


Ps... Kladdkakan jag gjorde igår blev asgod!!!!!!!! DS
Ses!!! :)<3333333333333



1 kommentar:

  1. Kolla hur många läsare jag har!!! :D


    Sidvyer per land

    Sweden
    26
    Germany
    1
    Serbia
    1
    United States
    1

    SvaraRadera